Bases del comportament.
Situació de crisis.
- Conflicte, agressió i violència
- Efectes de la violència a nivell organitzacional i personal
- Factors propiciatoris: polítiques, organització, entorn i persones
Maneig de situacions
- Lusuari agressiu. Detecció i tracte
- Lescolta activa. Lart descoltar atentament
- Estil de la comunicació: comunicació verbal i no verbal.
- Eines per millorar la comunicació amb els usuaris
- Competències personals i socials.
- Habilitats elementals i avançades, alternatives a l'agressivitat.
Procediment dactuació davant conductes violentes exercides per tercers.
- Notificació dincidents: quan cal notificar i a qui.
- Investigació i registre dincidents. Conèixer el més freqüent per prevenir.
- Avaluació i planificació de mesures preventives.
Situació de crisis.
- Conflicte, agressió i violència
- Efectes de la violència a nivell organitzacional i personal
- Factors propiciatoris: polítiques, organització, entorn i persones
Maneig de situacions
- Lusuari agressiu. Detecció i tracte
- Lescolta activa. Lart descoltar atentament
- Estil de la comunicació: comunicació verbal i no verbal.
- Eines per millorar la comunicació amb els usuaris
- Competències personals i socials.
- Habilitats elementals i avançades, alternatives a l'agressivitat.
Procediment dactuació davant conductes violentes exercides per tercers.
- Notificació dincidents: quan cal notificar i a qui.
- Investigació i registre dincidents. Conèixer el més freqüent per prevenir.
- Avaluació i planificació de mesures preventives.